Hi, so I managed to download Vindictus (Mabinogi Heroes) JP, and I have everything working perfectly fine. All of a sudden, I get a pop-up message saying

[Auth] SSO ???? ??? ???? ?????. ?? ?? ?? ???? ??? ????

I would assume this is simply because my System Locale is not set to Japan, therefore not showing Japanese characters, but I also think that I can't play due to an IP block. Regarding this, I sent a message to Nexon JP asking to remove the IP block on my address. I promptly received a reply earlier today, but I can't read it due to my lackluster Japanese reading skills :fail3:

*EDIT*: I remember seeing this message before on Vindictus NA, the message goes "Failed to authenticate the SSO server." Does this help?


And so, to the main point.

I'd like for someone to translate this message for me:

弊社サービスをご利用いただきありがとうございます。
NEXONサポートでございます。

お問い合わせの件に関しまして、
基本的に海外からの接続につきましては、「ネクソン利用規約」および
「ソフトウェア使用許諾契約」の内容に基づき、サポート対象外とさせて
いただいております。

また、海外から接続を行っておりますキャラクターが原因で、何らかの
不具合などが発生した場合、弊社にて該当キャラクターのアカウントの
利用制限措置を行わせていただく場合がございます。

【ネクソンのサポート範囲詳細】
(link used here)

また、ゲーム中での不具合、トラブルなどが発生した場合においても、
弊社からのサポートはいたしかねますのでご了承くださいますよう
お願いいたします。

I'd really only like a rough translation, but a complete and thorough translation would be nice too. Thank you for reading this and taking the time to translate this if you're going to. :bow: